2012. június 2., szombat

Folyt. köv. (2.)

Kendare Blake - Anna

Már tavaly felfigyeltem erre a könyvre a különleges borító miatt, ráadásul Gigi olvasta már angolul és jó véleménnyel volt róla. Most pedig hála a Geopen Kiadónak, nálunk is megjelenik:


Műfaj: ifjúsági irodalom
Kiadó: Geopen
Várható megjelenés: 2012.06.07. 
Oldalszám: 288 oldal
Eredeti ár: 2990 Ft

Röviden: A 17 éves Cas Lowood szokatlan hivatást választ: halottakat öl.
Így tett az apja is, míg el nem pusztította egy kegyetlen kísértet. Cas apja rejtélyes fegyverével, az athaméval együtt a rendkívüli képességet is örökölte, ezért mozgalmas életmódra rendezkedik be boszorkánykodással foglalkozó mamájával és Tybalttal, a szellemek jelenlétét megérző macskával együtt. A fiú a helyi mendemondákat és a titokzatos események hírét követve nyomoz az élőkre veszedelmes, vérszomjas és bosszúálló holtak után, hogy ártalmatlanná tegye őket.
Így érkeznek meg egy kisvárosba, ahol a vérbe öltözött Anna szedi áldozatait. Cas azt hiszi, szokványos esettel áll szemben. Csakhogy a több évtizeddel ezelőtt meggyilkolt, hófehér, vérrel pettyezett csipkeruhában kísértő, örökké 16 éves Anna senkinek sem kegyelmez, aki átlépi egykori otthona, a régi, elhagyott és elátkozott ház küszöbét…



Gondolatok...
Először ugyan a borító ragadta meg a figyelmemet, de miután megtudtam mi a könyv témája, biztos voltam benne, ezt el fogom olvasni. Már csak azért is, mert többen azt írták, hogy olyan Supernatural fílingje van, és én bizony nagy Odaát rajongó vagyok. Nagyon várós könyv! És a legjobb: előkészületben van a sorozat következő kötete, mely A rémálmok lánya címet kapja.

Egy-két szó a borítóról:
Nagyon tetszik. Igazán figyelemfelkeltő. Ráadásul keménytáblás, védőborítós, ami plusz pontot érdemel. Szerintem élőben még szebb lesz, mint a képeken.

A könyv trailere:


A sorozat kötetei:

Anna Dressed in Blood (2011) - Vérbe öltözött Anna (2012)
Girl of Nightmares (2012.08.07.) - Rémálmok lánya (2012?)



0 megjegyzés: